Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych i obwolut na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Lublinie oraz podległych jej jednostek. Szczegółowy opz określono w Załącznikach nr 1A i 1B do SWZ.

  • Numer postępowania 3020-7.261.10.2025
  • Typ postępowania Postępowanie krajowe
  • Tryb udzielania zamówienia Tryb podstawowy

    Uwagi

    Termin składania wniosków/ofert został zmieniony.

    W ogłoszeniu zaktualizowano termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału

    Ogłoszenie

    Rodzaj zamówienia:
    Dostawy
    Szyfrowanie oferty:
    Tak
    Data składania ofert/opracowań studialnych:
    2025-06-12 10:00 (Pozostało: Minął termin składania wniosków / ofert)
    Data otwarcia ofert/opracowań studialnych:
    2025-06-12 10:30
    Publikacja w strefie publicznej:
    2025-06-02 10:10
    Termin zakończenia postępowania:
    --

    Pierwotne dokumenty zamówienia

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    Dane kontaktowe 2025-06-02 10:10 -
    icon 0_0_SWZ - dostawa materiałów biurowych (1)-sig.pdf 2025-06-02 10:10 737 KB
    icon 0.1Bc_Załącznik 1Bc - Akta Sprawy Podręczne - strona zewnętrzna.pdf 2025-06-02 10:10 123 KB
    icon 0.1Bd_Załącznik 1Bd - Akta Sprawy Podręczne- strona wewnętrzna.pdf 2025-06-02 10:10 119 KB
    icon 0.1Be_Załącznik 1Be - Akta Sprawy Podręczne- strona wewnętrzna 1.pdf 2025-06-02 10:10 95 KB
    icon 0.1Bf_Załącznik 1Bf - Akta Sprawy- strona zewnętrzna.pdf 2025-06-02 10:10 40 KB
    icon 0.1Bg_Załącznik 1Bg - Akta Sprawy strona wewnętrzna.pdf 2025-06-02 10:10 68 KB
    icon 0.1Bh_Załącznik 1Bh - załacznik adresowy - strona zewnętrzna.pdf 2025-06-02 10:10 40 KB
    icon 0.1Bi_Załącznik 1Bi - załącznik adresowy- strona wewnętrzna.pdf 2025-06-02 10:10 175 KB
    icon 0.1a_Załącznik Nr 1A do SWZ– Formularz cenowyzestawienie materiałowe w zakresie części I.xlsx 2025-06-02 10:10 188 KB
    icon 0.1b_Załącznik Nr 1B do SWZ– Formularz cenowyzestawienie materiałowe w zakresie części II.xlsx 2025-06-02 10:10 14 KB
    icon 0.1Ba_Załącznik 1Ba - Akta Sprawy Główne - strona zewnętrzna.pdf 2025-06-02 10:10 40 KB
    icon 0.1Bb_Załącznik 1Bb - Akta Sprawy Główne - strona wewnętrzna.pdf 2025-06-02 10:10 39 KB
    icon 0.2_załącznik nr 2 do SWZ_projekt umowy - dostawa materiałów biurowych.pdf 2025-06-02 10:10 421 KB
    icon 0.2_Załącznik nr 4_do umowy_Wzór polecenia realizacji dostawy.docx 2025-06-02 10:10 14 KB
    icon 0.2_Załącznik nr 5 do umowy_Wzór formularza reklamacji.docx 2025-06-02 10:10 14 KB
    icon 0.2.6a_Załącznik Nr 6A do umowy_Wzór raportu wykazujący stopień realizacji umowy.xlsx 2025-06-02 10:10 189 KB
    icon 0.2.6a_Załącznik Nr 6B do umowy__Wzór raportu wykazujący stopień realizacji umowy.xlsx 2025-06-02 10:10 13 KB
    icon 0.3_Zalacznik_Nr_3_do_SWZ_Wzor_formularza_ofertowego.docx 2025-06-02 10:10 38 KB
    icon 0.4_Załącznik Nr 4 do SWZ - Wzor oswiadczenia o braku podstaw do wykluczenia_.docx 2025-06-02 10:10 33 KB
    icon 2025_BZP 00257577_01.pdf 2025-06-02 10:10 161 KB

    Zmiana dokumentów zamówienia

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    icon 1_pytania i odpowiedzi-sig.pdf 2025-06-09 11:54 549 KB
    icon 2025_BZP 00268495_01.pdf 2025-06-09 11:54 38 KB

    Pytania i odpowiedzi

    Nazwa Data udzielenia odpowiedzi
    Odpowiedzi na pytania 2025-06-09 11:53

    Dokumenty udostępnione

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    icon Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia -
    icon Informacja z otwarcia ofert Informacje z otwarcia ofert -
    icon Informacje o wynikach Informacje o wynikach -

    Klucz tooltipa:

    # PL:

    # EN:

    Wyszukiwarka

    Wyszukiwarka kodów

      Numer Nazwa